Aktuální stav prací na kanalizaci v Krnsku a Řehnicích - kontrolní dny č. 31 a 32
Obec Krnsko aktuálně činí preventivní kroky a zcela nezávisle si otestuje kvalitu zásypů a hutnění výkopů ve všech částech obce. Tato menší investice se nám může do budoucna vyplatit.
Obec Krnsko objednala geotechnický průzkum stavu zásypů v trase kanalizace tam, kde byly aktuálně detekovány nadměrné poklesy povrchu zásypů v trase kanalizací, a zhodnocení možných příčin již identifikovaných poklesů povrchu. Průzkum provede firma GEO LuCa geotechnická kancelář, Ing. Lumír Caithaml. Na základě požadavku uvedené firmy bude průzkumu přítomen náš TDI pan Doksanský a zástupce zhotovitele. Osobní jednání o termínech průzkumu uvedených proběhne 7. 11. 2019 při kontrolním dnu.
Dnes 1. 11. 2019 budou uloženy asfalty v trase stoky A kanalizace od železničního viaduktu za školu. Následně budou v tomto úseku ukončeny práce z důvodu změn objízdných tras Krnskem.
Změna proběhne 4. 11. 2019 v 9.00 hod., kdy se od křižovatky pod železničním viaduktem uzavře silnice směrem k nádraží a otevře se silnice směrem na Strenice.
Pod nádražím se v průběhu listopadu dokončí stavba poslední šachty, zasypou se staré septiky pod vozovkou, dotáhne se vodovod k místu původních uzávěrů vody pro nádraží a drážní domek, včetně přípojného místa pro zokruhování vodovodních řadů Dolní Krnsko – Vystrkov. Poté se připraví silnice KSÚS k asfaltování v celém rozsahu, a to od nádraží k přechodu v dlažbu u firmy LUKA.
V Řehnicích se 4. 11. 2019 začne v 7.00 hod. penetrovat silnice KSÚS od návsi k zastávce a pak bude položen finální asfaltový koberec.
Zároveň se bude dokončovat stavba kanalizace v oblouku u zastávky k zahrádkám (panelová cesta).
Proto budou Řehnice do 5. 11. 2019 do 8.00 hod. absolutně neprůjezdné.
Z posledních porad dále vyplynulo, že dojde ke změně technologie postupu na budování stoky A od školy k šachtě 19 (u pana Vaji), kdy bude od školy stoka převedena do druhé poloviny silnice a bude provedena bezvýkopovou technikou. Od šachty 19 (u pana Vaji) se bude pokračovat výkopem až k rozcestí k Horačce. Projektantem bude zpracován nový podélný profil výšek (tzv. vymělčení), kdy se počítá se zvýšením spádových podmínek. Z důvodu startovacích jam budou šachty rozmístěny cca 50 m od sebe. Tím se ruší šachty 13, 15, 18. Plánované připojení nemovitostí bude zachováno při změně místa napojení.
Vodovod přechází od šachty 18 (pod panem Vajou) do výkopu kanalizace a ve společném výkopu až k rozcestí k Horačce. K tomu všemu směřuje změna projektu a položkového rozpočtu akce. Ta by měla být projektantem zpracována co nejdříve tak, aby mohla být schválena usnesením zastupitelstva na jeho nejbližším veřejném zasedání nebo na jeho mimořádné schůzi.